Najczęściej zadawane pytania

  • Kto może być waszym klientem?

    Program dedykowany jest do wszystkich tych, którym zależy na budowaniu pozytywnych relacji z klientem. Jeśli prowadzisz sklep, zakład fryzjerski, punkt gastronomiczny, zakład naprawy, punkt usługowy itp. to jesteśmy z tobą i dla ciebie.

  • Jakie telefony obsługuje wasz program?

    Na ten moment program obsługuje telefony które pracują na systemie Android. Dla wszystkich pozostałych osób bez tego systemu proponujemy kartę fizyczną.

  • Czy macie też karty fizyczne?

    TAK, karty fizyczne są przeznaczone dla osób które na ten moment nie mają w swoich telefonach systemu Android oraz dla tych, które chcą mieć z różnych powodów tradycyjny nośnik w swoim portfelu.

  • Na jakiej stronie jest do pobrania wasza aplikacja?

    Aplikację możemy pobrać na stronie sklepu, play.google.com

  • Jakie dane są potrzebne żeby się zarejestrować w aplikacji jako klient otrzymujący benefity?

    Można posługiwać się kartą fizyczną z lub bez rejestracji, a w telefonie podajemy tylko rok urodzenia i miejscowość.

  • Ile muszę posiadać kart by korzystać z programu KURU.PL w różnych punktach, które oferują Państwa system?

    Tylko 1, i to jest KURU (fajne)

  • Na jakim obszarze Polski działacie?

    Wystartowaliśmy w woj. LUBUSKIM, ale będziemy sukcesywnie poszerzać działalność w całym kraju.

  • Ile kosztuje uczestnictwo w waszym programie?

    Bardzo mało :), koszt jest ustalany indywidualnie w zależności od liczby punktów które program będzie obsługiwał.

  • Mam własny pomysł na program lojalnościowy, czy pomożecie?

    Pewnie że TAK, zapraszamy do kontaktu, nasz przedstawiciel odpowie na wszelkie pytania.

zapraszamy do kontaktu, nasz przedstawiciel odwiedzi państwa w dogodnym dla was terminie